Intramuros apoia a Plataforma Cidadá Son de Tui na idea de que o seu proxecto é a resposta necesaria aos problemas que sufre o Casco Histórico de Tui dende hai moitos anos e que vimos denunciando no noso blog. Seguimos abertos ás propostas de todos, á vosa participación.



6/11/10

Estética basura

Además de los problemas en la frecuencia de recogida de basura que provoca que en ocasiones el aspecto de las islas subterráneas del casco sea de todo menos discreto y limpio, hace unas semanas se ha añadido un nuevo colector para el vidrio que no respeta en absoluto el entorno visual de nuestro casco histórico.
El sentido estético es más que dudoso, algo que contrasta con el esfuerzo hecho con los citados contenedores soterrados por solventar el reto que supone compatibilizar estos servicios con el respeto al entorno de un casco histórico.
Si existía un problema con el vidrio, algo que no está claro, bastaría con el cambio en la frecuencia de su vaciado, tarea que, según la memoria del PXOM en trámite, se realiza quincenalmente:


 Más problemas da, opinamos, la recogida de residuos y envases plásticos que, al ocupar más volumen y generarse en gran cantidad, suelen desbordar la capacidad del único contenedor por isla existente, lo que contrasta con los tres destinados a residuos orgánicos, menos voluminosos y de vaciado, al menos teóricamente, diario.
Por todo ello no se entiende la lógica de esto, un paso atrás en el cuidado estético:



6 comentarios:

  1. Deberian poner contenedores con forma de catedral. O dependiendo de la zona, cada uno con la forma del edificio mas emblematico que a la misma corresponda.

    ResponderEliminar
  2. O que deberían é ter sentidiño común, viaxar un pouco e imitar...Non faría falta nada máis. ¡Que peniña de casco!

    ResponderEliminar
  3. O bonito dun casco vello é que teña vida e non que sexa só de exposición. E a vida conleva cousas unhas boas e outras menos boas. A min daime vida, do malsano xa me preocupo eu. Non quero vivir nunha casiña de bonecas nin nunha maqueta de Clote (un saudo pra el)

    ResponderEliminar
  4. Home,anónimo das 11:43, si entendo ben, parece que che parece querer a casiña de Pin y Pon, pedir coherencia estética nunha cidade que debería mimar a súa seña de identidade, o seu casco vello. Ningué dí que isto teña que ser unha exposición e todos santos...só se reclama limpeza, coidados, respeto polo patrimonio, etc. Iso non son casiñas de bonecas, senón unha cidade decente e non unha vergonza. Digo eu. E iso non é contradictorio có que chamas vida, todo o contrario. A menos que "vida" sexa indignidade...

    ResponderEliminar
  5. A vida e corrupción, quimicamente falando. Ninguen pode ser xuiz de que é dignidade ou indignidade, pois son conceptos artificiais, e dicir non existen. Falame de instintos basicos, como o ben común da tribu ou da manada, a solidaridade e o traballo sinxelo,insustituibel e inmenso, de cada un membro dela para sobrevivir todos sen nenhum fin máis que VIVER.
    E tamén ha unha cousa clara, para viver non se precisa institucions e menos cando esas institucios as conforman individuos danados de raiz, o peorciño da grea.Saude

    ResponderEliminar
  6. Es una fortuna que nuesta administración no vea el potencial del casco histórico y que durante anos no se preocupase de divulgar todos sus valores. Para muchos recursos patrimoniales la mejor conservación es NO HACER NADA, no quiero ni imaginar los desastres que harían: una catedral-centro comercial, urbanizaciones en los jardines de las encerradas, rematar de cubrir de cemento las murallas y sabe dios que cosas mas, mejor no dar ideas.

    ResponderEliminar